Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 1 maart 2020

Every road should have a path ...

Hi and here the first page of my Art journal
Also Ricepapers black gesso White structure paste mixed with distress ink and cadence beton and the stencils I’ve used are from Pronty by Jolanda de Ronde Triangles&Circles Grunge 470.770.030 and Candy Grunge 470.770.026

Hoi en hier pagina een van mijn Art journal .
Ook hier de rijstpapier gebruikt met zwarte gesso structure pasta gemengd met distress inkt, cadence beton en de gave stencils van Pronty by Jolanda de Ronde Triangles&Circles Grunge 470.770.030 and Candy Grunge 470.770.026


Good night
Hugs and Creativity
Welterusten
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

3 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)