Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 30 maart 2020

Life Blessings....

Hello
I’m a bit of an animal fan Lions , Elephants and many others so I’m to be found in several Zoo’s but mostly ofcourse GaiaZOO Kerkrade because I live nearby let’s say about 15 minutes from my home.
But when I get the chance I visit other Zoos too like Dierenpark Amersfoort , Tierpark Koln in Germany and when we were in Valencia last year I went to Bioparc Valencia which was incredible if it wasn’t for Corona I would’ve went there there again on March 15th but we canceled it hopefully some other time when we are safe from the virus .
But to get back to my creation of today I made a journal book to gather information about the animals in the Zoos I’ve visited.
I’m anxious to know what you think of it I used napkins , matte medium and modge pod glitter and stencils from Pronty by Jolanda de Ronde cadence paste Sakura rollergelpen black en white and also moss paste .

Hallo
Voor degene die het nog niet wisten ik ben nogal een Dierentuin fan ik ga vaak naar Gaia zoo in Kerkrade want dat ligt maar 15 min rijden van bij ons uit en ook ga ik weleens naar andere dierentuinen zoals Dierenpark Amersfoort, Kolner Zoo en ik ben zelfs vorig jaar naar Bioparc Valencia in Spanje geweest. Als het Corona virus niet wereldwijd had toegeslagen dan waren mijn man en ik er 15 maart geweest maar helaas gezondheid gaat voor en we wilden geen risico nemen .
Maar om even terug te komen op mijn creatie ik heb een art journal opgepimpt (waar ik wat herinneringen en weetjes wil gaan opschrijven)met servetten en matte medium , stencils van Pronty by Jolanda de Ronde en Sakura rolleren wit en zwart  Cadence zwarte pasta en de mos pasta's.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden er staan nog geen leeuwen in maar die komen dan nog aan de binnenkant van de kaft.



Hugs and Creativity
Liefs en Creatiefs
Cinderella Xx 



3 opmerkingen:

  1. Wat prachtig Cindy! Mooie warme kleuren en die dieren zijn prachtig. Ja ik las het volgens mij ergens op FB. De Fallas waren ook al afgelast. Volgend jaar misschien weer Valencia?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super mooi Cindy, en een goed idee ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a wonderful journal Cinderella - love your jungle/animal theme
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)