Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 31 juli 2021

Just married kadootje



 Hallo 

Onze jongste zoon vroeg me afgelopen week mam kun je mij niet zo’n vogelkooi pimpen zodat ik daar de kado binnen voor het bruidspaar in kan doen ? Want ze hebben pas vogeltjes in een kooi.

Maar natuurlijk als ik nog zo’n kooitje heb …

En ik had er nog eentje in mijn voorraad kast gevonden 

Hello 

Our youngest Son had a Wedding party today 

So he asked me if I could pimp a bird house so he could put the gift cards in it .

Well luckily I had one in my supply cupboard.

Yesterday I showed this Sneakpeek online 

Gisteren deze sneakpeek ervan online gezet 



en tadaaa het kadootje is gegeven dus hier ook meteen de hele vogelkooi

And tadaa here it is 



Fijne avond

Liefs en Creatiefs 

Have a Nice evening

Hugs and Creativity 

Cinderella

Xx 

1 opmerking:

  1. dat heb je mooi gedaan ! opdracht volbracht, daar kan je wel ergens mee toekomen, geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)