Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 17 juli 2021

Tango…



Hallo 

Gisteren hebben wij de hobby chickies weer gezellig online gefreubeld.

Deze keer was het aan Jolanda om ons iets leuks te laten maken en dat is goed gelukt .

Het was een ws gevonden op internet en dit is het geworden .

Het designpapier is Tango van Ciao Bella verkrijgbaar bij Papier& Freubelfeest 

Hello

Yesterday I ‘be been crafting with my hobby friends online.

One of is this time it was Jolanda’s turn to let is make something Nice and this was it she found it online.

I’ve used Tango from Ciao Bella and this is my album.











Fijne avond

Have a Nice evening

Liefs en Creatiefs 

Hugs and Creativity 

Cinderella 

Xx 


2 opmerkingen:

  1. Gezellig zo'n knutseldate en jullie hebben een mooi project gemaakt.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a stunning creation Cinderella - love the scenes you have created with the beautiful papers
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)