Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 24 juli 2021

Look through my window…

 Hallootjes daar ben ik weer ondertussen hebben jullie ook om 14.00 kunnen genieten met de live van Darline en ook van mijn teamgenoten en hun geweldig mooie creaties op deze speciale dag 1 jaar https://www.angelashobbycorner.nl

Op Facebook bij Creatief met Angela’s Hobbycorner 

Waar we ook deze schitterende en veelzijdige lijn van Jenine’s Mindful Art Collection New Awakening vinden.

Ik gebruikte uit deze lijn dit vel rijstpapier Rice 08.

De zon is gemaakt met de stencil JMA-NA-MASK05

De vlinders en peertjes komen uit de mixed paper pad JMA-NA-MPP02 (waar ook vellum in zit waar ik zometeen nog eventjes een kaartje mee kom laten zien.)

De tekst linksonder in de hoek is van tekst sticker boekje Quotes & Letters in Black & Kraft helemaal gaaf 😍




Nou tot strakjes en vergeet niet de live van Angela herself om 19.00 uur en de feestelijke korting met de code FEEST 20 

Liefs & Creatiefs

Cinderella 

Xx 


1 opmerking:

  1. This is gorgeous Cinderella - love that fruit and pear paper, and the sentiment is fabulous
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)