Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 12 december 2022

Christmas season’s greetings

Hallo 

Nou ja ik kwam tijdens het schrijven van de kerstkaarten erachter dat ik er toch nog te weinig had .

Dus tja maar een oplossing

Nog een paar maken 

Ik gebruikte de handschoen stencil van Dutch Doobadoo en de witte Gesso van Dutch Doobadoo.

Designpapier Stamperia #sweet winter & #pinkchristmas 

Hello

Well while writing my Christmas cards I found out that I missed some cards so what to do 

Make some more lol 

I used a Dutch Doobadoo stencil winter gloves and the designpaper from Stamperia #sweetwinter & #pinkchristmas.


With this card I ‘m joining the challenge (es) at
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge (s)


Tot zo !

See you in a bit !


1 opmerking:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)