Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 10 december 2022

Happy Christmas… Vrolijk kerstfeest …

 Hallo hier nog eentje die ik even apart laat zien omdat ie net even anders is dan de rest hihi

Ik heb een stansmal gebruikt geen idee welke want deze heb ik ooit gekregen uitgestanst .

Het papier is van Stamperia Pink Christmas .

Ik  gebruikte op de rand eerst structuur pasta en gooide er Arctic flakes eroverheen en op het plaatje heb ik Arctic Ice gedaan dat geeft een glitter effect wat je moeilijk op de foto kan zien beiden ook van Stamperia.

Hello here another one but different then the other cards 

Used a dies that someone gave me so I don’t know which brand it is and used structure paste on it and then through  Stamperia Arctic flakes on it and on the picture arctic ice for some glitter .


Ik kom nog een keer of twee voorbij met kerstkaarten 

Liefs & Creatiefs

I’m coming by a time or two for some Christmas Joy lol 

Hugs and Creativity 

Cinderella

Xx 

1 opmerking:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)