Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 13 december 2022

Merry Flufmass

 Hoi hier nog twee kaartjes die ik maakte met de stempelsheet van Craft emotions Carla creaties Guinea pig 4 .

Ingekleurd met copic markers 

Het designpapier ook van hetzelfde merk X-mas 

De kerst muts stempelde ik en kleurde het met copics en deed er liquid appliqué op dit föhn je droog en dan wordt het 3 d zo’n leuk spul .

Hi here two cards I made with the stamp sheet from Craftemotions Carla creaties Guinea Pig 4 coloured with copic markers 

The designpaper is also from the collection X-mass 

The Santa hat I stamped coloured with copics and put some liquid applique on it love that stuff .



Liefs & creatiefs 

Hugs and Creativity 

Cinderella

Xx 

2 opmerkingen:

  1. A couple of really fun cards Cindy - the Merry Fluffmas could almost be my cat!!
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy, wat is hij leuk!!!
    Ik zag de stempels ook voorbij komen, maar heb me even ingehouden.
    Eerst wat ik heb eens gebruiken. Er ligt nog zoveel nieuws...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)