Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 16 april 2023

Bloemen kaart /Flower card …

 Hallo

Mijn schoonmoeder vierde vandaag haar 73 ste verjaardag en ik maakte een kaart met bloemen met de Dutch doobadoo stencil easel flower 470.713.664

Designpapier van Craft’O clock Lovely princess en veel papieren bloemen en bladeren en knoopjes .

Hello

Today my Mother in Law celebrated her 73 birthday so I made this flower Card with the DDBD stencil Easel flower 470.713.664

Designpaper Craft ‘o’clock Lovely Princess and paper flowers and leaves and buttons.



Alvast een fijne week 

Wish you a nice week 

Liefs en creatiefs 

Hugs and Creativity 

Cinderella 

Xx 

2 opmerkingen:

  1. Such a pretty card Cindy - what a joy to receive something so beautiful!!
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je schoonmoeder, hier gaat ze wel van genieten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)