Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 21 april 2023

Trouwkaart nr 3

 Hoiii

Hier ben ik weer met nog een trouwkaartje die ik heb gemaakt omdat de oma van de Bruid het mij vroeg of ik een mooie kaart kon maken .

Ik maakte deze met een DDBD stencil het designpapier van LemonCraft Violet Silence .

En een foto van het Bruidspaar 

Ook probeerde ik de kaarten die ik voor deze gelegenheid maakte zoveel mogelijk te maken met materialen die ik niet gebruikt heb voor hun huwelijks uitnodigingen want die heb ik ook met veel plezier gemaakt .

Hello 

Here I am again with another Wedding card for the same wedding but this one I made for the Bride’s Grandmother to give to her Grand child.

I used Lemon Craft designpaper Violet Silence and Dutch doobadoo stencil and a picture of the Bridle couple.

I tried to make al cards for this wedding different and also had to consider that they didn’t look like the invitations I made also for this Big day with lots of Joy 



Have a great weekend 

Fijn weekend

Hugs and Creativity 

Liefs  en creatiefs 

Cinderella 

Xx 


2 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy ook deze is weer superleuk gemaakt.
    Fijn dat je weer zo bezig kunt zijn, als is het niet zoveel als altijd.
    Groetjes Elly XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What beautiful cards you have been making Cindy - you have had a lot of wedding ones to make recently, and each one has been unique and exquisite
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)