Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 2 april 2023

Condoleance kaart

 Hallo

Helaas is het nodig om condoleance kaarten te maken en dan voor een jonge vrouw nog in de bloei van haar leven .

Ik hoop dat ze nu geen pijn meer heeft en rust vindt .

Mijn hart gaat uit naar haar familie die ze achter moest laten .

Hello 

Unfortunately we need cards to send our condolences and now it is for a young woman in the prime of her Life .

I hope she has no more pain and found some Peace .

My heart goes out to the beautiful family she had to leave behind .





Hugs & Creativity 

Liefs & Creatiefs

Cinderella 

Xx 


2 opmerkingen:

  1. Such a sad occasion, but a beautiful card to send to the family, Cindy
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een hele mooie kaart, maar wat een verdriet,
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)