Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 4 januari 2013

Een Forever Friends verjaardagskaartje

Zo hier ben ik alweer .
Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de challenge bij:
http://willowsketchiechallenge.blogspot.nl/2013/01/anything-goes-or-sonias-sketch-3rd.html

En daar ik nog een aantal verjaardagskaartjes te gaan heb voor het nieuwe jaar is het een verjaardagskaart geworden .
 Liefs Cindy

9 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,

    ...en alweer één, schattig hoor met het FF beertje..een snoesje...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ee prachtig kaartje heb je gemaakt Cindy, ik vind hem helemaal leuk geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje. Ziet er prachtig uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely card, I love those blooms in the corner very striking.

    Thanks for playing along at Willow Sketchie Challenge.

    Kelly x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje, heel lief kaartje..
    Alvast fijne zondag, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,
    wat een leuke kaart is dit! Mooi met dat gescheurde stukje papier. En heb je de stempel op pakpapier gestempeld? Leuk!!
    Groetjes en jij ook een fijne zondag!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a cute card and great take on our sketch! I love the flower corner. :) Thanks for joining us at Willow Sketchie Challenge, hope to see you again next week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de schets van Willow Sketchie, Cindy...leuk dat je meedoet en ik hoop dat je volgende keer weer van de partij bent!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi~
    You did a adorable card, pretty papers, great detail the flower on corner.... Great JOB!
    Thanks for joining us at Willow Sketchie Challenge. Good Luck!~
    -Sony WSC-DT
    sonia-studio60.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)