Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 4 januari 2013

Trouw kaart/ Wedding Card

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge bij Marvelous Magnolia Challenge #9
Het thema is Wedding:
Wil je ook graag meedoen ga dan naar: http://marvelousmagnoliachallenge.blogspot.nl/2013/01/marvelous-magnolia-challenge-9.html

He he het duurde even voor ik deze kaart kon plaatsen maar na inloggen via Google Chrome kon ik toch de foto uploaden hoop dat ie in de smaak valt.

Bedankt voor de tip


Een fijne avond
Liefs Cindy

6 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,

    Waar is je kaart ???

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart Cindy:0) wat een leuk papier!
    Ja, ik heb de collectie compleet en ben er heel blij mee!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,

    Gelukt, ik zie het ook ik plaats altijd alles via Google-Chrome...dat werkt een stuk beter en je kaart ...is een schatje...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your wedding card is wonderful :0)))

    Thanks for joining us at Marvelous Magnolia ;0)

    Hugs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a wonderful card Cindy!!
    Lovely papers and nice colouring..
    Thanks for playing with us at Marvelous Magnolia!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)