Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 20 januari 2013

Een setje van drie Mannenkaartjes Proficiat

Deze kaartjes zijn 10x10cm gemaakt van cardstock en in dezelfde kleuren een vierkantje en op lichtbruin cardstock een Forever friends klus beer gestempeld.
Met deze 3 ga ik meedoen aan de challenge bij;
http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl/2013/01/uitdaging-150.html


Bij deze ook van harte welkom nieuwe volgers ik hoop dat jullie ideeen kunnen opdoen bij mij zoals ik ook doe bij zovelen van jullie.
Liefs Cindy

4 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaartjes, Cindy, heel leuk gedaan!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt leuk Cindy! Mooi setje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn het een leuke kaartjes geworden.
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF!

    Lieve groetjes Noriko

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes, Cindy! Maar wil je nog even een link maken naar ons blog? Alvast bedankt!
    En natuurlijk bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)