Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 27 januari 2013

KUSJES

Een kaart met een stempel van Wild Rose Studio.
Gele Cardstock met daarop strookjes uit een paperblok van de Action,
Paarse cardstock en dan de witte met dit schattige stempelafdrukje erop in
gekleurd met flex markers en Copics.
Met deze kaart ga ik meedoen met de Challenge bij http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl/2013/01/uitdaging-151.html

Een fijne avond en leuk dat jullie zijn komen kijken
Xxx Cindy

16 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Cindy.Mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    Wat een lief stempeltje is dit..je kaartje is weer schattig..

    Liefs van Ans <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje! Gezellige kleurtjes heb je gebruikt.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief schattig kaartje met leuk afdrukje.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan, Cindy!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart Een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel goed uit Cindy.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief stempeltje, en leuk dat je mee doet met de uitdaging. Succes, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely work, such a cute card.

    Liza x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je gemaakt.
    En wat een schattig olifantje.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Cindy,
    wat een mooie kaart heb je gemaakt! Heel lief afdrukje en mooie kleuren gebruikt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superschattig kaartje Cindy, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach wat een schattig kaartje, heel leuk!! Bedankt voor het meedoen bij EKEF!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahhh..wat een schattig olifanjte heb je gebruikt. Een vrolijk kaartje is het geworden.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)