Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 29 oktober 2016

Een heren kaart / A card for a man .

Hallo allemaal vandaag is het mijn beurt om een creatie te laten zien op `t Scraphuis blog.
Deze keer heb ik een verjaardagskaart gemaakt voor mijn Schone vader .
De benodigheden kun je terugvinden op http://tscraphuis.blogspot.nl/

Hello everybody today it`s my turn to show you a creation to inspire you on `t Scraphuisblog .
This time I made a card for a gentleman for my Father- In Law.
The things I used you ca find on http://tscraphuis.blogspot.nl/

Tot gauw
See you soon
Cinderella
XX

3 opmerkingen:

  1. Stoer!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is zo' n leuk model voor een man! Hij staat ook op mijn lijstje van ooit nog eens maken kaartjes. Datzelfde al je schoonvader wel een heel leuk laartje vinden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)