Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 1 oktober 2016

Joyeux Noel .....

Hallo allemaal,

Welkom op deze zaterdagmorgen.
Het is weer tijd voor een Cinderella kaart en deze keer een Kerstkaart.
Ik wens jullie een fijne zaterdag en ik zet onder de kaart wat voor leuke materialen ik heb gebruikt .
Ook gaat vandaag weer een nieuwe challenge op het facebook in dus kom ook daar gezellig even kijken en doe mee het is weer een leuke en hoort bij deze tijd van het jaar .
Liefs en Creatiefs
Cinderella Xx


Gebruiksmaterialen;

De boekmal van Dutch doobadoo http://www.tscraphuis.nl/shop/products.php?product=Dutch-DooBaDoo-%252d-Card-Art-Book-%252d-470.713.599

Pasfotoframe Joycrafts http://www.tscraphuis.nl/shop/products.php?product=Joy%21-Crafts-%252d-Cutting-%26-Debossing-%252d-Pasfoto-lijst-6002%7B47%7D0484

Houten embellishments

Designpapier uit het Let it snow paperbloc van Joycrafts

Kunnen jullie het niet vinden op de webshop vraag het even aan Jolanda dan helpt zij jullie verder ...


1 opmerking:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)