Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 1 oktober 2016

Nieuwe challenge bij `t Scraphuis facebook Herfst /Halloween... New challenge at `t Scraphuis face book Autumn/Halloween...

Hallo allemaal hier nog een keertje een blogpost van mij .

Op deze eerste Oktoberdag gaat er weer een nieuwe challenge in bij onze facebook challenge pagina van `t Scraphuis om er naar toe te gaan en mee te doen klik op de volgende link

 https://www.facebook.com/groups/674538302564524/?fref=ts

Het thema is een bijpassende voor de tijd van het jaar Herfst/Halloween .

We zouden het leuk vinden als je mee komt doen .
Hier komt mijn creatie

Hi friends on this first day of October a new challenge starts on our facebook page the theme is Autumn/Halloween and we`d like you to come along and play with us and your craftstuff.
If you`d like to click on the next link ;
https://www.facebook.com/groups/674538302564524/?fref=ts







Met deze creatie doe ik mee bij
With this creation I`d like to play along with the challenge at ;
http://papercreatorscrafts.blogspot.nl/2016/10/challenge-52-challenge-winner.html

Nog een fijne dag
Cinderella
Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)