Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 15 oktober 2016

Happy Halloween ....

Hello lovely people,

Today I`d like to show you my card for the Halloween challenge

Hallo Lieve mensen ,

Vandaag wil ik jullie graag mijn kaart laten zien voor de Halloween challenge

If you`d like to join us come and see us at ;

Als je graag mee wilt doen kom dan naar ;

http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/

Here`s my card

Hier is mijn kaart


Have a great day
Een fijne dag
Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

  1. Suprise! Wat een leuke verrassende kaart. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Cindy,
    wat een ontzettend leuke kaart! Dat bezempje!! Zo origineel bedacht. En dan de binnenkant: helemaal leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)