Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 1 december 2017

Baby it`s Cold Outside ....

Hallo daar een hele goed Vrijdagmiddag.

En een nieuwe maand begint dus zo ook een nieuwe uitdaging bij Challenge `t Scraphuis op Face book

https://www.facebook.com/groups/674538302564524/

Thema is Kerst dus ga gezellig aan de slag en doe mee je kan gewoon klikken op de bovenstaande link.

Hier is mijn Kerst kaart



Ik heb de hartjes mal van DDBD weer gebruikt vindt hem geweldig en de digi is van Mo Manning

En de tekst klopt ook ik vindt het maar koud en dan is de winter niet eens begonnen hihi

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij

http://noordesign-uk.blogspot.nl/2017/12/december-challenge-anything-goes.html

Deze kaart heeft op facebook deze eervolle vermelding gekregen altijd leuk



Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

5 opmerkingen:

  1. Wat een gave creatie en wat een schattige digi! Ik vind hem super. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Cindy. Ik kijk eigenlijk niet vaak op FB voor challenges, zie dan door de bomen het bos niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, Cindy.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou het is zeker cold outside! Maar daar past jou kaart prachtig bij.
    Heel mooi gedaan!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OH wow this is so pretty!! I love the snowflake die and that image is super cute!! Thank you for joining us at Noor UK Design for our "Anything Goes" challenge. Happy new year to you and yours!! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)