Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 3 december 2017

Winterwonderland with KIC

Hallo luitjes ,

Vandaag begint er een nieuwe uitdaging bij KIC en dit is mijn allerlaatste creatie voor het KIC team .
Voelt toch wel een beetje vreemd want ik zat er zo lang bij .
De Challenge is Kerst en onze sponsor is My Bestie dus we hebben weer leuke digi`s mogen gebruiken.
Kom gezellig meedoen en klik op onderstaande link om er komen ;

https://www.facebook.com/groups/1071726679576104/

Hier mijn kaart

Met deze kaart doe ik mee aan de challenges bij

http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/2017/12/december-christmas-special-2017-with.html



Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dit geworden. Fijn dat je meedoet met onze challenge en graag tot een volgende keer.

    Dorothy, coördinator The Dutch My Besties

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Cindy
    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt met deze leuke Bestie.
    Dank je wel voor het meedoen bij My Besties Dutch Girls Designs en graag tot een volgende keer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,
    Wat een schitterende kaart is dit zeg en ja de besties zijn geweldig he.
    Lieve scrapgroetjes Anja DT MBDGD.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart met die 2 kerstbomen en een schattige kerst Bestie...Dank je wel voor je deelname bij My Besties Dutch Girls DT en graag tot ziens .YvonneXX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)