Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 23 december 2017

Girl......

Goedemorgen allemaal op deze zaterdagochtend voor de Kerst .
Nee ik kom jullie geen Kerstcreatie laten zien maar wel deze Babykaart.
Gemaakt met de mal van Dutch DoobaDoo.



De stempel is  nog een oudje van Marianne Design (Eline Pelinkhof)

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge NIEUW bij

http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2017/12/nieuwe-challenge-bij-knutsels-en.html




Nou ik wens jullie natuurlijk allemaal hele fijne Feestdagen en heel veel Liefs en Creatiefs


Tot de volgende keer
Cinderella
Xx

4 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan!!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je deelname bij K&K. Een hele fijne jaarwisseling toegewenst!
      Lieve groet, Monique

      Verwijderen
  2. Haha die tekst. Lieve kaart Cindy met dat vrolijke babymeisje erbij.
    Ik wens je hele fijne feestdagen en een goed, gezond en creatief 2018.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje,bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)