Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 10 december 2017

DT Dagje `t Scraphuis

Hallo allemaal,

Vanmorgen ondanks de code oranje waarschuwingen toch opgereden naar Oosterhuis om een gezelllig DT dagje te beleven met de meiden van `t Scraphuis.
Weer genoten van de Oosterhoutse Bossebol en een heerlijke lunch.
En weer eens lekker zitten kliederen in het Grote Boek van ?...... Niet van de Sint maar van Cinderella haha
Weer twee pagina`s af .


Het is weer eens iets heel anders dan kaarten maken maar wel superleuk om te doen.
Nu is het weekend weer bijna om dus ik wens iedereen een fijne nieuwe week alvast en tot snel
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)