Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 30 december 2017

Gezellig samen kliederen !!!

Een hele Goedenavond allemaal


Vanmiddag heb ik samen met mijn nichtje Chiara gezellig samen even zitten kliederen met Gesso en Inka Gold Mint green .
Ik heb Chiara verteld wat ze moest doen dus 2 mooie creaties zelf gemaakt toppie .
Een houten label heeft ze eerst met Gesso bewerkt en daarna met Inka Gold geverfd.
En een klein vierkant canvasje eerst bewerkt met Gesso en daarna met structuurpasta bewerkt en wat leuke materialen erop vastgelijmd .
Ik zal eventjes wat fotootjes laten zien .




Leuk dat jullie er waren
Liefs en Creatiefs
Cinderella en natuurlijk de groetjes van Chiara
xx

2 opmerkingen:

  1. Super leuk om samen met e nicht te freubelen. heerlijk dat geklieder met gesso. Heel erg leuk gedaan

    fijne jaarwisseling en een goed 2018

    grt Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje. Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar 
    Stunning card. My best wishes for the New Year 

    Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)