Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 22 september 2018

Bruiloftskaart en Kadootje....


Hallo mijn beste trouwe Bloggenoten,

Mijn tante heeft me laatst gevraagd of ik een set wijnglazen kon pimpen met namen en trouwdatum en tja natuurlijk kunnen we dat .


De Huwelijksvoltrekking is al gebeurd maar vandaag is het feestje ...

Ook nog een leuke trouwkaart voor erbij gemaakt ...

Vorm mal is van DDBD designpapier ? weet ik niet meer en frame mal is van Jabbertje lijn het mooie plaatje is van het Studiolight Love & Home vel STAPLH1360
Ik wens jullie nog een fijne avond
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

1 opmerking:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)