Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 11 september 2018

Sneakpeek nummer 1

Hallo allemaal,

Afgelopen zondag heb ik op facebook een aantal foto`s laten zien met een sneakpeek van de kaarten die ik dit weekend heb gemaakt .
Hier komt dan nummer 1

Deze verjaardagskaart is voor mijn collega zij doet aan paardrijden dus vandaar het thema paard.
Dutcha doobadoomal gebruikt designpapier van de action swirl dies van Joycraft en stempels ook en het zadel en het hoefijzer van een Magnoliakit

Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

4 opmerkingen:

  1. Een gave kaart voor een jarige paardenfan Cindy.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en toepasselijke kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Cindy, dat heb je prachtig gemaakt! Leuk model en dan de details voor je jarige collega! Altijd leuk als een kaart ook nog persoonlijk gemaakt is!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)