Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 14 september 2018

Workshop resultaat nummero uno...

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik gezellig wezen workshoppen bij M&H hobbyshop Heerlen .
De workshops werden gegeven door Jolanda de Ronde, Kim Honcoop en Carin Hanneman.
Superleuke creaties gemaakt en lekkere lunch gehad wat wil je nog meer he hihi.

De eerste workshop werd door Jolanda gegeven heerlijk gekliederd met de Distress Oxiden
Daarna bij Carin een schitterende kerstkaart gemaakt en alles klap op de Vuurpijl een Kei leuke Verjaardagskaart gemaakt bij Kim.

Ik laat nummer 3 pas dondermiddag zien want deze heb ik meteen zo gemaakt dat ie klaar is voor een collegaatje die donderdag haar verjaardag viert. Dus nog eventjes geduld .





Index kaartjes bewerken met Distress Oxide superleuk om te doen

Workshop 2 was een schitterende Kerstkaart maken met Dutch Doobadoo mal en designpapier en mallen  van Marianne Design gegeven door Carin .







dit is de achterkant 
Tja en ws 3 komt komende donderdag voorbij .

Deze kaart stond in de top 5  bij Kerst/Winter fb pagina



Fijn weekend en tot morgen op mijn volgende blogpost
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)