Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 4 september 2018

Winterwonderland...

Hallo welkom op deze dinsdagochtend .

Vandaag een Kerstkaartje om mijn voorraad op peil te houden hihi.
Voordat je het weet is het weer zover haha.
Tijdens deze blogpost ben ik aan het werk maar vanmiddag ga ik weer verder aan de volgende .
Nou hier eentje met de DDBD mal 470.713.670 ik moest even kijken hoe het vouwen ging .
Designpapier en plaatje zijn van Studiolight .
Dit is hem geworden


Nog een fijne dag en tot de volgende blogpost

3 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)