Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 20 september 2018

En eindelijk dan Last but certainly not the least Creatie van Workshop nummero 3 M&H ....

Zo daar is ie dan vandaag trakteerd mijn collegaatje op het werk en krijgt ze deze leuke creatie die ik heb gemaakt op de Workshopdag bij M&H hobbyshop gegeven door Kim Honcoop.
Gebruikt hebben we DDBD mal Designpapier van Joycrafts Pink Petals, Gesso  Mal ovaal van Marianne design.



Een dikke knuffel speciaal voor jou van mij en ik zeg Weekend....
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

3 opmerkingen:

  1. Oh wauw wat een prachtige kaart heb je gemaakt!! Dat zal ze mooi vinden. Gezellig dat ze trakteert op het werk, lekker feestelijk! Geniet dan maar van je weekend! Ik ook tot zondagavond, dan weer nachtdienst..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Je collega heeft maar geluk. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)