Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 30 september 2018

Met het oog op Broer/zussen dag hier een vintage Tag

Hallo allemaal welkom op deze mooie Zondagmiddag

Vandaag heb ik de Tag gemaakt want ik had me namelijk voorgenomen om mee te doen bij Vintage & More op facebook met de challenge en aangezien hij vandaag om 18.00 uur afloopt doe ik nog net op tijd mee.
Het plaatje vond ik grappig en het is vandaag Broers/Zussen dag dus bij deze






Tag heb ik gemaakt van de DDBD mal het papier is van Joycrafts en het frame van Dabbertje en het plaatje uit een knipvel 150116 van Syta van Gelderen.

Tot zo ik ga er nog eentje maken want het is nog geen 18.00 uur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)