Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 10 maart 2019

Elf de Gek Zelf ....

Hallo welkom op de zondagmiddag,

Vandaag een kaart voor een jongen die deze Carnaval Adjudant is geweest van de jeugdprins en ik vond het leuk om deze kaart te maken voor zijn 11e verjaardag vandaar ook de tekst hihi

Ik heb de achtergrond gemaakt met de gelliplate acrylverfjes en mask stencil`s van Studiolight , Dutch doobadoo en stempeltje van Crealies  en witte potlood en het frame is van Jabbertje.


Een fijne Zondagmiddag/avond nog
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en toepasselijk kaart is dat. Die zal vast in de smaak gevallen zijn bij de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gemaakt. Die gaat hij lang bewaren!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)