Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 10 maart 2019

Vintage Mannenkaartje Happy Birthday

Hoiiii het weekend zit er weer bijna op en ik heb vandaag een Vintage Mannenkaart gemaakt .

Hiiiii Weekend is almost done and today i`ve made this Masculine card made it vintage .

Hij is voor iemand die naar de film Bohemian Rhapsody is geweest en wel vaker naar een filmhuis of Bioscoop gaat dus vandaar een beetje het filmthema.


It`s voor someone who went to see Bohemian Rhapsody and goes more often to a Cinema or Film house so that`s why I used this theme .


Plaatje is van Syta Van Gelderen knipvel 1803010
With this creation I`m joining at Vintage & More facebook challenge https://www.facebook.com/groups/280116102155415/?epa=SEARCH_BOX



and



Have a nice evening /Fijne avond 

Hugs Cinderella

5 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)