Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 2 maart 2019

Ho ho ho Merry Christmas....

Hallo hier ben ik met een Kerst Tag

Hi here I am with a Christmas tag

Gebruikt heb ik
I`ve used

DP Maja Design en Dutch doobadoo stencil Box art Giftcard 470.713.051

en de craftable CR 1447 van Marianne design en de hartjes mal is van Magnolia




En we gaan nog eventjes door met de Kerstkaartjes dit omdat ik elke maand meedoe met 12 maanden een tag en elke maand 2 kerstkaarten zodat ik aan het eind vh jaar niet in tijd nood kom .
Dus ik zie je nog in het weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

1 opmerking:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)