Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 29 maart 2019

Go Where your Dreams take you.....

Een hele Goede Vrijdagmiddag allemaal,

Het heeft even geduurd maar hier ben ik weer . Mijn man Dave en ik waren een aantal dagen naar Valencia Fallas vieren degene die mij ook volgen op facebook hebben kunnen  meekijken via de foto`s en filmpjes voor degene die geen fb hebben Fallas is een Viering van de Lente die een aantal weken duurt en waar vooral veel Sier maar ook Knal vuurwerk bij komt kijken en aangezien Dave helemaal dol is op vuurwerk hebben we daar 6 dagen vakantie gevierd heerlijk gegeten genoten van de omgeving en ikzelf me geweldig vermaakt in BioParc de Dierentuin in Valencia ( Daar heb ik graag overdag het knalvuurwerk voor gemist ).Het waren lange dagen aangezien het Siervuurwerk `s nachts werd afgelaten dus ik heb meteen de dag nadat we thuis waren gekomen ook weer gewerkt dus moest ff wat bijkomen van de korte nachten hihi.
Maar hier ben ik weer en ik heb gisteravond lekker gekliederd met acrylverf en acrylverfspray van de Action en daarbij gebruik gemaakt van de superleuke stencils van Pronty craft by Jolanda de Ronde ik heb de volgende stencils gebruikt Grunge stripes 470.770.005 Grunge Circles 470.770.002 en Grunge Squares 470.770.003 de tekststempel is van Marianne Design Clear stamps Dreams CS0975.

Hier is ie dan

Hi wishing you all a Good Friday afternoon ,

It took a little while but here I am again . I was a few days on a little vacation to Beautiful and Loud Valencia because they were celebrating Spring Coming and that goes with a lot of Beautiful but also really loud fireworks which is the third love of my husband Dave hihi . I myself enjoyed my self in the afternoons with shopping and the BioParc Zoo and in the Night the Beautiful Fireworks at the Parc . The once of you who have facebook had already seen the video`s and pictures hihi.
We`ve had little sleep and I also had to work right away when we got back so I have been resting a little in stead of making cards . But Yesterday evening I made this one .


Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij
Wit this card I`m joining the challenge at

https://scrapping4funchallenges.blogspot.com/2019/03/challenge-137-anything-goes.html

http://ttcrd.blogspot.com/2019/03/challenge-march-26.html

https://craftingwithanattitude.blogspot.com/2019/03/challenge-49.html


Liefs en Creatiefs dit weekend
Love and much Creativity this weekend

Cinderella
Xx

5 opmerkingen:

  1. Beautiful card, love the mixed media and soft colours
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart, Cindy.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben in Valencia!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart!
    Ik zag het op facebook, al die mooie foto's van vuurwerk en van dieren! fijn dat jullie genoten hebben. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waren mooie foto's en filmpjes van je daagjes weg.
    Je hebt weer lekker gekliederd, mooie kleurtjes ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful work, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)