Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 5 maart 2019

Sleighbells.....

Hallootjes, Helloooo,


Hier ben ik weer een paar dagen naar optochten geweest met verschillende kapsels bontjasje aan maar meer ook niet want ik hou d`r niet zo van maar mijn man wel dus zijn we naar verschillende optochten gaan kijken en op zaterdag naar Koning Carnaval in Brunssum .
Tussendoor nog lekker aan de freubel geweest en nu net deze afgemaakt een Kerst Tag



Hi here I am after a couple of days of Carnaval I`m not into it that much but I `ve put some crazy hair on and my furr coat (it`s a fake `cause I love animals ) and went looking at some Carnaval processions .
But I`ve also been making cards and tags so here`s my Christmas tag for the mont of March I`m joining at Kimya on facebook and you make 12 tags this year (every month one )

Met deze tag kan ik mijn map weer vullen bij Kimya op fb want ik doe mee elke maand een tag en ik maak dan een kersttag dan heb ik zo aan het eind van het jaar genoeg kerstkaarten

Have a nice Evening
Fijne avond

Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tag is dit. Ik hou van alle details erop. Gezellig dat jullie zo gevierd hebben met carnaval !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg! Wat een gave grote tag!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)