Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 4 maart 2019

Merry Christmas....

Nog eventjes deze gemaakt en nu eventjes plaatsen en dan naar bedje toe.
Designpapier van Maja design en de mal van DDBD 470.713.705 uit de nieuwe lijn mallen .

Made this card placing it on my blog and on facebook and then of to bed .

Designpaper is from Maja design Vintage winter 2011 and another one I don`t know which one
Dutch Doobadoo stencil nr 470.713.705 it`s a new one but I`ve made it years ago when I saw the model from someone . But this is easy when you have a model stencil of it .



Truste / Good night

Cinderella
Xx

4 opmerkingen:

  1. Leuk model is dit Cindy, mooi hoe je de kaart hebt afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model is dit, heel mooi geworden ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart , Claudia . Ik heb ook even op je blog rondkeken , wat een super leuke blog . Ik ben je gaan volgen . Kom je ook eens een kijkje op mijn blog nemen , en eventueel volgen ?
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart , Cindy . En wat een super leuke blog heb je , ik heb even op je blog rondgekeken , ik ben je gaan volgen . Ik zou het erg leuk vinden als je ook eens een kijkje op mijn blog zou nemen , en eventueel volgen ?
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)