Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 22 januari 2016

De Nieuwe Scrap`n Chat On Your Special Day.

Een hele goedemorgen ,

Afgelopen woensdagavond was er weer een Scrap`N Chat en ik kan alleen maar zeggen het was een superleuke zoals altijd . 
Hier is mijn uitwerking ervan en ik zal eronder even de gebruiksmaterialen erbij zetten.
Leuk dat jullie zijn komen kijken 
en tot het volgende blogbericht
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

A Goodmorning to all of you,

Last Wednesday there was a Scrap`N Chat on FB and it was great as ever.
Here is my Creation of it . I`ll put the stuff that I used under the Pictures.
Thank you for coming by and hope to see you in my next message .
Cinderella
Xx







Dit is wat ik heb gebruikt en alles behalve misschien niet dezelfde bloemetjes is verkrijgbaar bij http://www.tscraphuis.nl/shop/ en vindt je iets niet vraag er dan eventjes naar bij Jolanda de Ronde.
Kraft cardstock / Rose Cardstock.
Scrapberry summer joy wildflowerbunch design papier.
parels rose
knoopjes
Doily
bloemetjes 
oudrose Katoenkantlint
Tekststempelsheet On your Special day is van Joycraft (Clearstamps Banner)
tekststempel labels van de sheet van Marianne Design Eline`s words(EC0138)
Randen van het papier en cardstock zijn met de distresser van Tim Holtz gedaan .
Op de bloemen van het designpapier heb ik stickles diamond van Ranger aangebracht
Oja en ik heb klitteband gebruikt weet niet waarvandaan het lag in mijn naaibox .
Maar het zal zeker te bestellen zijn.
Laters...



4 opmerkingen:

  1. Ha Cindy, wat heb je dit mooi gemaakt! Ziet er zo leuk uit! Je hebt het heel mooi aangekleed! Dat zal vast en zker in de smaak vallen bij de ontvangster!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Cindy ... ik kom hier ook jouw prachtige creatie eens van naderbij bewonderen .... Super hoor, heel mooi papier dus hier word ik vrolijk van ....
    Ik ga ook jouw blog volgen ...
    Groetjes, fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)