Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 23 januari 2016

Gefeliciteerd met jullie Trouwdag...

Hallo allemaal ,

Hier ben ik vandaag met een Gefeliciteerd met jullie Trouwdag kaartje .
Deze heb ik vorige week gegeven aan mijn Schone Ouders die 44 jaar getrouwd waren .
Het is meteen mijn DT kaartje voor `t Scraphuisblog.
Op het blog van `t Scraphuis staat dit kaartje dus ook.
Ik heb hier weer een aantal leuke materialen gebruikt die bij `t Scraphuis verkrijgbaar zijn.
Maar eerst de kaart en dan laat ik jullie weten wat ik heb gebruikt .


Gebruiksmaterialen;
Dutch DoobaDoo mal Dutch Card Art Stand up (470.713.303)
Designpapier uit het papierblok Botanical (6011/0313) 15x30cm van Joycrafts.
Het plaatje is uit het Just married  Paper and Picture blokje van Joycrafts.
Snijmal die ik gebruikt heb boven het plaatje en de hoekjes zijn van Joycrafts de frame mal waar deze hoekjes bij zitten is 6002/0356 en het bovenste gedeelte heb ik deze mal 6002/0357 gebruikt en hem ingekort.
De grote hoeken van Kraftpapier heb ik een keer gekregen dus ik weet niet van welke mal ik dacht Marianne Design.
Gefeliciteerd stempel is van de Joycraft clearstempel sheet Gefeliciteerd.
met jullie is van dezelfde stempelsheet  maar stond bij een ander tekstje van de sheet erop en trouwdag is van een Crealies stempeltje.
En pearls heb ik gebruikt .

Bij vragen stuur me even een mailtje of via FB een pb-tje.
Tot de volgende keer
Alvast een fijne dag
Cinderella
XX

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje voor je schoonouders zeg! Leuk model en heel gaf aangekleed. Dat zullen ze vast een tijd laten staan om aan iedereen te laten zien!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)