Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 6 januari 2016

Hallo allemaal



Zo hier ben ik nog een keer vandaag om jullie toch nog even  mijn LO te laten zien waar ik eerst de sneakpeek van had laten zien. Hij is  n.a.v. de leuke Scrap it challenge bij Noordesign Scrapbooking fb pagina gegeven door Jolanda Bergmans . Ik heb gekozen voor een foto van mijn Moeder  en mijn kleine zelf op het zwembad de Zeekoelen .
Ik heb een aantal Noor mallen gebruikt en het papier is ook van Noor .
Nu ga ik snel een beetje opruimen e naar bedje toe .
Slaap lekker 
Xx


1 opmerking:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)