Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 12 januari 2016

Mijn eerst DT kaartje voor `t Scraphuis is een feit.... My First DT card for `t Scraphuis is a fact...

Hallo allemaal/ Hello Every one,

Zoals vele van jullie hebben gelezen ben ik gevraagd voor het DT van `t Scraphuis waar ik heel erg blij mee ben .
Ik blijf ook voorlopig gewoon bij alle ander teams bezig zoals bij KIC/ Magnolia Forever en Paradise of Stamps. Ik heb een goede kalender om alles te plannen haha.
Vandaag gaat mijn DT schap van start en heb ik mijn eerste kaart staat op het `t Scraphuisblog.
Hieronder laat ik zo meteen zien wat ik ervan gemaakt heb . Wil je graag weten wat ik heb gebruikt kijk daar dan even . http://tscraphuis.blogspot.nl/

Like some of you maybe read on FB  I was asked to join de DT from `t Scraphuis and I`m estatic about it. I will also for now be still designing for the other teams at KIC/ Magnolia Forever and Paradise of Stamps. I`ve bought a good Calender to schedule all the creations on time .(LOL)
Today my DT is starting and my first card is on the `t Scraphuis blog http://tscraphuis.blogspot.nl/
Here it is hope you`ll enjoy it it`s a Birthdaycard.







Cinderella
Xx

5 opmerkingen:

  1. Mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en vrolijk kaartje Cindy, groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk hoor, gefeliciteerd met je nieuwe dt-schap! Het is een prachtige kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart zeg. Prachtige kleur en dit model is erg leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke mooi kaartje heb je gemaakt , gefeliciteerd met je nieuwe dat- schap
    Groetjes van Gertir

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)