Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 6 januari 2016

Superleuk Nieuwtje

Hallo allemaal,

Geen kaart of creatie maar ik wilde jullie even laten weten dat ik in het DT van `t Scraphuis zit en ik ben helemaal happy.
Dus er zullen wat vaker berichten komen op mijn blog ik hoop dat jullie er net zo van gaan genieten als ik hihi .

Liefs en Creatiefs
Cinderella

nou misschien nog even een sneakpeek van waar ik vanavond mee bezig ben geweest


1 opmerking:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)