Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 14 januari 2016

Sketch it challenge ronde 2 Noor design

Hallo allemaal,

Gisteravond was er weer een leuke Sketch it Challenge gegeven door Jolanda Bergmans van Noordesign.
Ik ga jullie mijn creatie laten zien en erbij vermelden welke materialen ik heb gebruikt .


Lijstje van gebruikte materialen;
Cardstock wit en Kraft
Papierblok Vintage Paper Bloc Joy crafts
Bloemen uit mijn laadje weet niet meer waarvandaan
Hartjesmallen serie Sending love
ronde mal 6002 0303 Joycraft
Stempel Bingo van
Tekststempeltje Fijne Trouwdag van
Crealies


papierblokje Joycraft Just married Paper & Pictures  (veel van deze materialen zijn verkijgbaar bij `t Scraphuis)

Cinderella
Xx

6 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt Cindy, gave kleuren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is gaaf geworden, gave kleurencombi. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kleurencombi, erg mooi geworden. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kaart Cindy, mooie kleuren combi en gave details.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    het is een heel mooi kaartje geworden! Leuke details.
    Groeten,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,

    Je kaartje is een bjoetie geworden.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)