Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 31 januari 2016

Valentijn (de nieuwe challenge bij KIC)

Hallo allemaal ,

Bij KIC begint er een nieuwe challenge met het thema Valentijn.
Ik heb een Kadoosje gemaakt met de leuke Dutch DoobaDoo mal .
En er lekker Merci chocolaatjes ingedaan.
Ik zou het leuk vinden als jullie ook even gezellig naar ons blog komen kijken want mijn
maatjes van Team roze hebben ook weer goed hun best gedaan om jullie inspiratie te geven.
En dan ga lekker aan de slag en doe mee met de challenge .
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2016/01/kic-challenge-78-valentijn.html




Gebruiksmaterialen ; Dutch DoobaDoo Dutch Box Artmal Merci
Paperbloc paperpad Studiolight PPSL 16
Een grote Rode knoop (Action )
randhartjesmal van ik denk Joycrafts
De Happy Valentinesday tektstempel Joycrafts cleaurstamps Men`s Heart

Onze sponsor is http://www.descrapheap.nl/


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creatie heb jij van het Valentijn thema als voorbeeld gemaakt Cindy, héél apart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,

    Supertoffe creatie. Leuk om te krijgen.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)