Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 29 november 2020

Christmas /Kerst





 Hello 

How are you today ?

Gonna show you another envelope with Maja design

And there are more getting out of my hands 


Hallo 

Hoe gaat het vandaag?

Ik laat jullie nog een envelop zien met Maja design en er zitten er nog meer aan te komen 




 

Hugs and Creativity 

Liefs & Creatiefs 

Cinderella 

Xx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)