Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 13 november 2020

Christmas Tag Explosionbox 2

Hallo 

Gisteren met de hobbiechickies online gefreubeld en samen met Jolanda Wendy en Thea nog eens de Tag explosie box gemaakt nav ws bij Kimya door Kim.

Designpapier is van Craft’O Clock gekocht bij mijn favo winkel Papier&Freubelfeest.

Hello yesterday with my hobbiechickies online Made this Explosionbox .

Designpaper is from Craft’OClock Bought it at Papier &Freubelfeest








 .

Fijne vrijdag

Liefs en Creatiefs 

Happy Friday

Hugs and Creativity 

Cinderella 

Xx 

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk om dat met tags te doen. Heel mooi gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel gaaf project en wat leuk om het samen te doen!
    Het ziet er weer echt prachtig uit, Cindy..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful set. The colours are perfecclaire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In een woord geweldig😊😊😊

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)