Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 16 november 2020

Welkom



 Hallo 

Vandaag een felicitatie kaartje voor de geboorte van een zoontje voor een collega van mijn man Dave.

Een beetje anders dan anders maar ik zag ongeveer zo’n kaart voorbij komen op Pinterest en dacht hé Washi tape heb ik ook nog een rek van volhangen dus tja ...

Hello

Today a congratulations card for the Birth of a little boy from a co worker from my husband Dave.

It’s a different card then other creations I’ve made but I ran into a similar card on Pinterest and thought hey Washi tape there I have a whole bunch of sooo ....


Ben benieuwd wat je ervan vindt

I’m curious what you think about it 

Liefs&Creatiefs 

Hugs and Creativity 

Cinderella 

Xx 

16 opmerkingen:

  1. Die is leuk! Mooie stempeltjes heb je gebruikt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Karin ja ze blijven ook zo schattig ze zijn van Eline Pelinkhof van Marianne design
      Liefs en Creatiefs
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen
  2. Hij is echt superleuk deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly en ik kom een beetje van al mijn washi tape af nou ja zo heel veel heb ik er niet van gebruikt maar voor het idee dan haha
      Liefs en Creatiefs
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen
  3. Wat een leukerd Cindy! Mooie frisse kleuren.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Monique en het is weer eens wat anders hé en zo gebruik ik weer eens wat van alle washi tape die ik heb hihi
      Liefs & Creatiefs
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen
  4. Heel leuk Cindy. Washitape is erg leuk om kaartjes mee te maken vind ik. Zeker voor de afwisseling.
    Ik reageer nu weer met mijn andere, DTblog account, omdat ik met mijn eigen account steeds puzzeltjes moet oplossen omdat ze er niet van overtuigd zijn dat ik geen robot ben.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel GerJanne hé wat vervelend met jouw blog .
      Ik heb de afgelopen dagen last dat ik op fb elke x mijn opmerking op nieuw moet plaatsen . Het is allemaal leuk dat internet zolang het goed gaat
      Liefs en Creatiefs
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Thank You very very very much Beebeebabs
      Hugs and Creativity
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen
  6. Oh deze is echt leuk en eens wat anders dan de standaard kleuren!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Diana ja vond ik ook en aangezien ik nog al wat washi tape had haha
      Liefs & Creatiefs
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen
  7. What a great way to use the washi tape Cindy, and a fabulous card as a result
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank You Maxine I have a lot of washi tape nut haven’t used them in a while sooooo.....
      hugs and Creativity
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen
  8. Een heel leuk kaartje, mooie frisse kleurtjes en dat washitape heb ik ook diverse keren voor een babykaart gebruikt, kan heel goed!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)