Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 15 november 2020

Post Card Box

 Goedemorgen 

Afgelopen dinsdag was er weer een Samen Creatief op fb bij Hobbyshop Veldmaat en ik heb hem ook gemaakt .

Het designpapier is van Stamperia Around the World en een stukje papier uit Stamperia Time is an illusion die ik bij Papier&Freubelfeest gekocht heb.

Ik ga hem nog verder personaliseren want ik heb er al een idee voor wie deze gaat krijgen maar aangezien dat dan duidelijk zou kunnen zijn voor zijn vrouw (en de verrassing eraf zou zijn) en hij vandaag op fb van hobbyshop Veldmaat moet staan om mee te kunnen doen laat ik hem op deze manier zien (heerlijk omslachtig hé )


Hello 

Last tuesday there was a Together Creative in Facebook at hobbyshop Veldmaat and here is my creation of it .

It’s gonna  be a present for someone but his wife has Facebook so she could gues it so I decided I’ll show you this because I have to show it at hobbyshop Veldmaat for the competition today .

The designpaper is from Stamperia Around the World and one piece of paper from Stamperia Time is an illusion bought bij Papier&Freubelfeest.

Here it




Voorkant (Front)





 Achterkant (back side)


                                                            Geopend (when opened)


Geopend met de flapjes nog dicht
(Opened with the sides still closed )







De binnenkant  met flapjes open(the inside totally opened )


Cadeau kaart houder (Cardholder)


Ik vond het weer een tegekke Samen Creatief gegeven door  Rikie 
Weer inspiratie opgedaan .
Fijne Zondag
Have a great Sunday
Liefs en Creatiefs
Hugs and Creativity
Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

  1. Je bent echt creatief geweest. Wat is er veel te zien. Heel mooi gedaan!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt mooi Cindy, zelfs stoer.
    Hard gewerkt nog.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)