Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 29 november 2020

Nog meer kerst / more Christmas


 Hoiii

Hier nog een kerstkaart met de leuke DDBD stencil en Maja designpapier.

Stempel kerstboom tekst is van Marianne design en de fijne feestdagen tekst is een snijmachine van Craftemotions 

Helloooo

Here another Christmas card with the DDBD stencil and Maja Design paper

The Christmas trees stamp is from Marianne design and the text in front is a dies from Craftemotions.





Hugs and Creativity 
Liefs en Creatiefs 
Cinderella 
Xx 

7 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)