Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 2 november 2020

Christmas tag explosion

 Hello yesterday I saw an Awsome tutorial at Creative with Kimya on Facebook given by Kim so You could know what I ve been doing .

The designpaper is from Majadesign and the box is made from all tags .

Hallo gisteren begonnen om de leuke November tag te maken n.a.v. de tutorial van Kim bij Creatief met Kimya Verpakkingen!! Super leuk om te maken vooral met het mooie designpapier van #majadesign


What do you think of it?

Wat vindt je ervan ?

Hugs and Creativity 

Liefs en Creatiefs 

Cinderella

Xx

4 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Cindy, leuk in die frisse kleurtjes. Mooi gemaakt hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    wat een supermooie box is dit. Veel werk, maar een top resultaat! Zo verrassend als je het doosje opendoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt erg mooi!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)