Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 10 november 2020

Verjaardagskaart

 Hallo 

Vandaag is mijn tante jarig en voor haar heb ik deze kaart gemaakt met foto’s van haar hondje Roxy.

De foto’s heb ik laatst gemaakt met mijn mobieltje hihi met voorbedachte rade natuurlijk.


Hello 

Today my Aunt is celebrating her Birthday so I Made het this card with pictures of Roxy her dog 

The pictures i made a while Ago because I was already thinking ahead.




Het model is van een Dutch doobadoo stencil 470.713.821 en het mooie dp van Ciao Bella the Sound of Autumn te koop bij winkel en web winkel https://www.papierenfreubelfeest.nl/ je kan er gerust eens een kijkje nemen door op de bovenstaande link te klikken

Met deze kaart doe ik mee aan de challenges bij;
With this card I`m joining the challenges at;

en op facebook bij de novemberchallenge herfst bij Hobbyshop Veldmaat

Hugs and Creativity 

Liefs en Creatiefs 

Cinderella 

Xx 

8 opmerkingen:

  1. Het is prachtig geworden met plaatje van een teckel
    Xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je had me wel nieuwschierig gemaakt. Dus gelijk maar even kijken. Hij is prachtig, de kaart en het hondje! Mooi in de herfstkleuren.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie warme kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A beautiful, and very thoughtful card Cindy
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog zo'n leuke vorm kaart en heel persoonlijk!
    Leuk dat je nog een keer meedoet bij 2Sistersontheblog, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze is erg leuk gemaakt.
    Bedankt voor je 2e bijdrage.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)